خدمات ما

شرکت اندیشگران جامع صنعت ایران

 شرکت اندیشگران جامع صنعت ایرانیان :از شرکت های تولید کننده اتاق تمیز است که طراحی و ساخت اتاق تمیز (clean room) و تجهیزات وابسته با بهره گیری از پرسنل متخصص ، با تجربه و آگاه به صنایع دارویی ، غذایی ، بهداشتی و بیوتکنولوژی سعی دارد با بکارگیری جدید ترین روش ها و آخرین استانداردها ،پروژه هایی با کیفیت بالا و در حد استاندارد های جهانی تحویل مشتریان نماید.

شماوره بیشتر بخوانید
اتاق تمیز

تاریخچه اندیشگران


آغاز فعالیت و رسالت وجودی شرکت اندیشگران جامع صنعت ایرانیان در سال ۱۳۸۷ با هدف ارتقا سطح تکنولوژیک و بسط و توسعه دانش علمی و تخصصی در زمینه پروژه های صنعتی مشتمل بر تمامی اجزای آن و اجرا و ساخت استاندارهای صنعتی ، در زمینه صنایع دارویی ، شیمیایی ، بیوتکنولوژی و غذایی تاسیس شد.

1387

توسعه بین المللی شرکت اندیشگران جامع صنعت ایرانیان با ارایه خدمات مشاوره فنی و مهندسی ، طراحی پایه و تفضیلی و انتقال دانش فنی سیستم های اتوماسیون صنعتی ، صنایع غذایی دارویی بهداشتی طراحی و برگزاری سمینارها و کنفرانس های خارجی و داخلی موفق به اخذ نمایندگی شرکت های معتبر خارجی گردید و بعنوان برند مطرح در سطح کشور و منطقه شد.

1390

موفقیت ها شرکت در این مدت موفق به اخذ گواهینامه معتبر سازی ،GMP ، تقدیر نامه وزارت درمان و آموزش پزشکی ،فرآیند نو ترکیب دارویی و آموزش اصول فرایند نو ترکیب دارویی شد و رتبه ی نخست در کشور را از آن خود کرد.

1392

پروژه‌های انجام‌شده

پروژه های اتاق تمیز پروژه های تجهیزات اتاق تمیز پروژه های طراحی خط تولید کارخانجات پروژه های طراحی و ساخت سیستم های آب و فاضلاب
همه پروژه ها
{{row.content_title}}
{{row.content_title}}
مشاهده

مقالات


صفر تا صد طرح توجیهی طراحی کارخانه دارویی


طراحی کارخانه دارویی یکی از کارهایی است که باید قبل از ساخت کارخانه های مربوط به صنایع دارویی انجام شود. امروزه صنایع دارویی دارای کارخانه هایی می باشند که داروهای...

هدف از ساخت کلین روم

وجود اتاق تمیز یا کلین روم در محیط‌های آزمایشگاهی و صنایع دارویی و غذایی لازم و حیاتی است البته از نوع استاندارد!

به گزارش اندیشگران – اتاق تمیز یا کلین روم در یک...

اتاق تمیز پرتابل راه حل مشکل بیمارستان‌های آلمان

 بیش از سه دهه از رونمایی نسل موفق اتاق تمیز پرتابل در آلمان می‌گذرد اما استفاده از آن هنوز در بیمارستان‌ها همه گیر نشده است.

به گزارش اندیشگران – اتاق تمیز پرتابل...

مقالات